Kåret til Beste Kundeservice 2023 – Offentlig sektor

Sykehuspartner er kåret til Beste Kundeservice 2023 – Offentlig sektor under kundeservicedagene

Publisert 22.05.2023
En gruppe mennesker som poserer for et bilde

Foto: Preben Torgalsbøen / Tekna

Sykehuspartner sammen med programleder Christian Mikkelsen og prisutdeler Silje Abrahamsen.

10-11.mai ble Kundeservicedagene arrangert på Fornebu. Her var store deler av Kundeservice-Norge samlet for å kåre den beste innen Kundeservice.

Norsk Kundeserviceindeks (KSIndeks) er Norges største syndikerte kundeservice-undersøkelse. Det stilles spørsmål til cirka 40 000 personer i året om de har vært i kontakt med kundeservice siste 14 dager.

Cirka halvparten av kundene oppgir at de har vært i kontakt med et kundesenter de siste 14 dagene. Det er disse kundene som da i neste omgang danner grunnlaget for svarene i KSIndeks.

Kilde: https://kundeserviceavisen.no/2023/05/11/kundene-har-talt-dette-er-de-beste-pa-kundeservice-i-norge/​

​​

​​Sykehuspartner var nominert i klassen sammen med Skatteetaten og Statens Vegvesen.

Følgende ble sagt fra prisutdeler Silje Abrahamsen (Leaddesk)  «Vinneren var klart bedre enn de andre nominerte, brukerne er svært tilfredse med deres evne til å løse henvendelsen og forstå brukers utfordringer».

- Jeg er utrolig stolt over det alle våre ansatte gjør i Brukerservice og Brukerstøtte. Denne prisen er først og fremst en stor annerkjennelse av den fantastiske jobben de gjør hver eneste dag for alle våre brukere, sier Andre Pedersen Seksjonsleder IKT Brukerservice Grimstad.

Videre påpeker han at det gode samarbeidet med andre avdelinger i Sykehuspartner gjør at vår 1. linje faktisk kåres som den beste- så prisen kan også deles med resten av Sykehuspartner.

- Dette er fantastisk gøy og jeg er kjempestolt av hva våre ansatte gjør hver dag, sier Kenneth Iversen, direktør virksomhetsområde Kunde- og servicetjenester.

Lenke til alle vinnere og mer om hvordan målingen utføres -  Kundene har talt: Dette er de beste på kundeservice i Norge – kundeserviceavisen.no