Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.

Sykehuspartner topper offentlig kundeservice i 2025

Sykehuspartner har blitt kåret til vinner av Årets Kundeservice 2025 i kategorien Offentlig sektor. Prisen ble delt ut under Kundeservicedagene i Oslo 21. mai.

Publisert 23.05.2025
Representanter fra Sykehuspartner mottar prisen. Foto.

Foto: Tekna

Fra prisutdelingen, der representanter fra Sykehuspartner mottar prisen. Fra venstre: Bjørnar Aasheim, Synnøve Mollan Bølset, Espen Hammond-Moe, Ove Huse Karlstad, Stian Karlsen, Silje Abrahamsen og Daniel Nygård.

– Årets vinner viser god forståelse og serviceinnstilling overfor sine brukere og skaper en helhetlig svært god brukeropplevelse, sier Silje Abrahamsen, Director of Enterprise Sales i LeadDesk, som har vært en viktig bidragsyter til kåringen. 

Prisen bygger på resultatene fra KSIndeks – Norges mest omfattende studie av kundeservice. Undersøkelsen er gjennomført blant over 20 000 kunder, som har delt sine faktiske opplevelser i møte med kundesentre i både privat og offentlig sektor. Her vurderes blant annet serviceinnstilling, tilgjengelighet og evne til å løse henvendelser. 

I offentlig sektor var Sykehuspartner i selskap med sterke aktører som NAV og Skatteetaten – og det var nettopp Sykehuspartner som trakk det lengste strået. Sykehuspartner mottok samme pris også i 2023, noe som bekrefter at organisasjonen holder et jevnt høyt nivå i møtet med brukerne våre.  

– Vi er veldig stolte over denne anerkjennelsen. Det er et tydelig bevis på den innsatsen som våre dyktige konsulenter legger ned hver eneste dag for å gi god støtte til helseforetakene i Helse Sør-Øst. Å vinne denne prisen igjen viser at vårt kontinuerlige arbeid med å forbedre opplevelsen for brukerne våre gir resultater, sier Kenneth Iversen, direktør virksomhetsområde Kunde- og servicetjenester i Sykehuspartner.