Sykehuspartner topper offentlig kundeservice i 2025
Sykehuspartner har blitt kåret til vinner av Årets Kundeservice 2025 i kategorien Offentlig sektor. Prisen ble delt ut under Kundeservicedagene i Oslo 21. mai.

Foto: Tekna
– Årets vinner viser god forståelse og serviceinnstilling overfor sine brukere og skaper en helhetlig svært god brukeropplevelse, sier Silje Abrahamsen, Director of Enterprise Sales i LeadDesk, som har vært en viktig bidragsyter til kåringen.
Prisen bygger på resultatene fra KSIndeks – Norges mest omfattende studie av kundeservice. Undersøkelsen er gjennomført blant over 20 000 kunder, som har delt sine faktiske opplevelser i møte med kundesentre i både privat og offentlig sektor. Her vurderes blant annet serviceinnstilling, tilgjengelighet og evne til å løse henvendelser.
I offentlig sektor var Sykehuspartner i selskap med sterke aktører som NAV og Skatteetaten – og det var nettopp Sykehuspartner som trakk det lengste strået. Sykehuspartner mottok samme pris også i 2023, noe som bekrefter at organisasjonen holder et jevnt høyt nivå i møtet med brukerne våre.
– Vi er veldig stolte over denne anerkjennelsen. Det er et tydelig bevis på den innsatsen som våre dyktige konsulenter legger ned hver eneste dag for å gi god støtte til helseforetakene i Helse Sør-Øst. Å vinne denne prisen igjen viser at vårt kontinuerlige arbeid med å forbedre opplevelsen for brukerne våre gir resultater, sier Kenneth Iversen, direktør virksomhetsområde Kunde- og servicetjenester i Sykehuspartner.